Συχνές ερωτήσεις & απαντήσεις (FAQ)

  • Τι είναι η υπηρεσία e-statement;

    Η υπηρεσία e-statement, σας δίνει τη δυνατότητα να ενημερώνεστε ηλεκτρονικά για τις συναλλαγές των πιστωτικών σας καρτών παντού και πάντα. Η έντυπη έκδοση του λογαριασμού σας καταργείται, συμβάλλοντας έτσι και εσείς στην προστασία του περιβάλλοντος και την εξοικονόμηση ενέργειας.

  • Πως θα εγγραφώ στην υπηρεσία e-statement;

    H διαδικασία εγγραφής είναι απλή, γρήγορη και ασφαλής! Από την ενότητα e-statement και την επιλογή Αίτηση για δημιουργία Λογαριασμού, συμπληρώνετε τα στοιχεία που σας ζητούνται και αυτόματα πραγματοποιείτε εγγραφή για το σύνολο των πιστωτικών σας καρτών. Με την αποδοχή των όρων χρήσης της υπηρεσίας, διακόπτεται η αποστολή του φυσικού αντιγράφου του λογαριασμού σας, απολαμβάνοντας τα πλεονεκτήματα της ηλεκτρονικής επικοινωνίας.

    Η υπηρεσία, προσφέρεται εντελώς δωρεάν για τους κατόχους των πιστωτικών καρτών της POSTCREDIT

  • Ποια είναι τα πλεονεκτήματα της υπηρεσίας e-statement;

    Με την υπηρεσία e-statement απολαμβάνετε τα πλεονεκτήματα της ηλεκτρονικής επικοινωνίας, αφού σας εξασφαλίζει:

    • Ασφάλεια, αφού μόνο εσείς έχετε πρόσβαση στο μηνιαίο λογαριασμό σας
    • Άμεση ενημέρωση και πρόσβαση στο λογαριασμό των καρτών σας
    • Ενημέρωση και για τις πιο πρόσφατες συναλλαγές σας (μετά την έκδοση του λογαριασμού)
    • Ενημέρωση με e-mail για την έκδοση του λογαριασμού σας
    • Τήρηση ηλεκτρονικού αρχείου των 12 μηνιαίων λογαριασμών των καρτών σας

  • Πώς θα ενημερώνομαι για την έκδοση του λογαριασμού της κάρτας μου;

    Κατά την έκδοση του μηνιαίου λογαριασμού σας θα λαμβάνετε ειδοποίηση με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail), στην ηλεκτρονική διεύθυνση που μας έχετε δηλώσει κατά την εγγραφή σας. Οι πληροφορίες που περιέχονται στους ηλεκτρονικούς λογαριασμούς στο e-statement είναι ίδιες με το φυσικό αντίγραφο που λαμβάνατε μέσω του ταχυδρομείου.

  • Δεν θυμάμαι το συνθηματικό μου (password) και θέλω να εισέλθω στην υπηρεσία του e-statement;

    Από την αρχική οθόνη εισαγωγής στο e-statement έχετε τη δυνατότητα με την επιλογή "Ξέχασα τους κωδικούς μου" να ανακτήσετε τους κωδικούς σας.

  • Έχω την δυνατότητα να προσθέσω όλες τις κάρτες στον λογαριασμό μου;

    Με την εγγραφή σας στην υπηρεσία e-statement, εμφανίζεται αυτόματα το σύνολο των πιστωτικών σας καρτών, χωρίς να χρειάζεται καμία επιπλέον ενέργεια από εσάς.

  • Πώς μπορώ να λαμβάνω ηλεκτρονικό λογαριασμό (e-statement) και να καταργήσω την αποστολή των έντυπων λογαριασμών;

    Η εγγραφή σας στην υπηρεσία e-statement και η αποδοχή των όρων χρήσης του, συνεπάγεται αυτόματη διακοπή της αποστολής των φυσικών αντιγράφων των λογαριασμών σας, με το ταχυδρομείο.

  • Από πότε θα είναι διαθέσιμοι οι ηλεκτρονικοί λογαριασμοί (e-statements);

    Ο ηλεκτρονικός λογαριασμός της πιστωτικής σας κάρτας, είναι διαθέσιμος στην υπηρεσία, δύο εργάσιμες ημέρες από την ημερομηνία έκδοσής του.

  • Πως μπορώ να απενεργοποιήσω την υπηρεσία e-statement και να επαναφέρω τη λήψη των λογαριασμών μέσω ταχυδρομείου;

    Εάν επιθυμείτε την απενεργοποίηση της υπηρεσίας e-statement και τη λήψη των λογαριασμών σας μέσω του ταχυδρομείου, παρακαλούμε θερμά να επικοινωνήσετε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών , στο τηλέφωνο 212 212 3000, προκειμένου να σας ενημερώσει για την διαδικασία που πρέπει να ακολουθήσετε.