Συχνές ερωτήσεις & απαντήσεις (FAQ)

  • Τι είναι η υπηρεσία e-statement;

    Η νέα υπηρεσία e-statement, σας δίνει τη δυνατότητα να ενημερώνεστε ηλεκτρονικά για το λογαριασμό της κάρτας σας και τις κινήσεις της μέχρι την έκδοση του επόμενου.

    Έχετε τη δυνατότητα να αντικαταστήσετε την έντυπη έκδοση του λογαριασμού σας και έτσι να συμβάλλετε και εσείς στην προστασία του περιβάλλοντος και την εξοικονόμηση ενέργειας.

    Η νέα υπηρεσία, σας παρέχει ευκολία, ασφάλεια και άμεση ενημέρωση, απλά, γρήγορα και εντελώς δωρεάν!

  • Πως θα εγγραφώ στην υπηρεσία e-statement;

    Πολύ απλά, από την επιλογή e-statement, στη σελίδα εγγραφής, με τη συμπλήρωση των στοιχείων σας και ασφαλώς με την αποδοχή των όρων χρήσης της υπηρεσίας. Με την εγγραφή σας, από τον ερχόμενο μήνα θα λαμβάνετε ηλεκτρονική ενημέρωση για το λογαριασμό της κάρτας σας.

  • Ποια είναι τα πλεονεκτήματα της υπηρεσίας e-statement ;

    Η υπηρεσία e-statement προσφέρει μόνον πλεονεκτήματα αφού εξασφαλίζει :

    • Ασφάλεια, αφού μόνο εσείς έχετε πρόσβαση στο μηνιαίο σας λογαριασμό, χωρίς τον κίνδυνο απώλειας ή υποκλοπής των φυσικών αντίγραφων που σας αποστέλλονται.
    • Άμεση ενημέρωση, αφού μπορείτε ανά πάσα στιγμή όπου κι αν βρίσκεστε, να έχετε ενημέρωση των κινήσεών σας, ακόμα και για τις πρόσφατες συναλλαγές σας.
    • Δυνατότητα αποθήκευσης των αρχείων (των λογαριασμών) και ταξινόμησή τους.
    • Συμβολή στην προστασία του περιβάλλοντος, μέσω της μείωσης κατανάλωσης χαρτιού και ενέργειας.
    • Ιστορικότητας των λογαριασμών σας, δυνατότητα πρόσβασης των τελευταίων (9) λογαρισμών.

  • Πώς θα ενημερώνομαι για την έκδοση του λογαριασμού της κάρτας μου;

    Κάθε μήνα, θα λαμβάνετε με e-mail (στην ηλεκτρονική διεύθυνση που μας έχετε δηλώσει), ειδοποίηση για την έκδοσή του λογαριασμού σας. Θα εισέρχεστε στην υπηρεσία e-statement και θα βλέπετε το λογαριασμό σας on line.

  • Δεν θυμάμαι το συνθηματικό μου (password) και θέλω να εισέλθω στην υπηρεσία του e-statement;

    Από την αρχική οθόνη εισαγωγής στο e-statement έχετε την δυνατότητα με την επιλογή "ξέχασα τον κωδικό μου" να συμπληρώσετε το e-mail που έχετε δηλώσει κατά την εγγραφή σας, θα λάβετε e-mail ακολουθώντας τις οδηγίες για την δημιουργία νέου συνθηματικού.

  • Έχω την δυνατότητα να προσθέσω όλες τις κάρτες στον λογαριασμό μου;

    Ασφαλώς και επιπλέον δε χρειάζεται να δημιουργήσετε νέο λογαριασμό, για κάθε σας κάρτα. Μπορείτε να προσθέσετε ή να διαγράψετε κάρτες από τον λογαριασμό σας, μέσω των επιλογών Διαχείρισης Λογαριασμού. Η υπηρεσία είναι διαθέσιμη για όλες τις πιστωτικές κάρτες της POSTCREDIT και για την κάρτα μετρητών CASH CASH.

  • Πώς μπορώ να λαμβάνω ηλεκτρονικό λογαριασμό (e-statement) και να καταργήσω την αποστολή των έντυπων λογαριασμών;

    Η εγγραφή σας στην υπηρεσία e-statement και η αποδοχή των όρων χρήσης του, συνεπάγεται αυτόματη διακοπή της αποστολής έντυπων λογαριασμών με το ταχυδρομείο.

  • Από πότε θα είναι διαθέσιμοι οι ηλεκτρονικοί λογαριασμοί (e-statements);

    Η εγγραφή σας στην υπηρεσία e-statement και η αποδοχή των όρων χρήσης του, συνεπάγεται αυτόματη διακοπή της αποστολής έντυπων λογαριασμών με το ταχυδρομείο.

  • Ποια στοιχεία θα περιλαμβάνει το e-statement;

    Στην υπηρεσία e-statement περιλαμβάνονται οι ίδιες πληροφορίες του λογαριασμού σας καθώς αποτελεί ακριβές αντίγραφο του λογαριασμού που σας αποστέλλετε ήδη μέσω ταχυδρομείου.

  • Πως μπορώ να απενεργοποιήσω την υπηρεσία e-statement και να επαναφέρω τη λήψη των λογαριασμών μέσω ταχυδρομείου;

    Εάν επιθυμείτε την απενεργοποίηση της υπηρεσίας e-statement και τη λήψη των λογαριασμών σας μέσω του ταχυδρομείου, θα πρέπει να μας υποβάλλετε επιστολή ώστε να σας διακόψουμε από την ηλεκτρονική υπηρεσία του e-statement.